Қазақстан 500-ден астам үнді тур компаниялары мен БАҚ-тың қатысуымен іс-шара өткізді

10 тамызда Kazakh Tourism ұлттық компаниясы мен Үндістанның туристік агенттіктер қауымдастығы (Travel Agents Association of India – TAAI) арасында Меморандум жасалды, онда тараптар келесі жылы Алматы қаласында Indian Travel Convention (ITC) ауқымды іс-шарасын өткізуді жоспарлап отыр.

TAAI-Үндістанның ең ірі туристік қауымдастығы. 2700-ден астам ірі туристік ұйым-мүшелерден, 20 өкілдіктен тұрады және үнді туризм нарығымен ынтымақтастық кезінде бірыңғай оператор ретінде әрекет етеді.

ITC-Үндістанның туризм индустриясындағы ең күтілетін оқиға. Жыл сайын осы іс-шараға 500-ден 1200-ге дейін үнді туризм өкілдерінің делегаттары қатысады.  Алдыңғы іс-шаралар Куньмин, ҚХР (800 делегат), Абу-Даби, БАӘ (700 делегат), Бали, Индонезия, (700 делегат) Стамбул, Түркия (500 делегат), Пхукет, Тайланд, (500 делегат), Лондон, Ұлыбританияда (1200 делегат) өткізілді. Осы іс-шаралардың нәтижелері бойынша кейіннен осы қалаларда Үндістаннан келудің 30% - ға өсуі байқалды.

Алматы қаласындағы ITC Қазақстан мен Үндістан туроператорлары арасындағы b2b кездесулеріне үлкен мүмкіндіктер береді; туристерді тартуға тікелей келісімшарттар жасалатын болады.

Үндістанның 50-ден астам БАҚ өкілдерінің қатысуын ескере отырып, Қазақстан сондай-ақ елдің турпотенциалын миллиондаған долларлық аудиторияға ілгерілетуге ниетті.

Орташа бағалаулар бойынша осы іс-шараны өткізудің экономикалық тиімділігі 1,3 млн.еуроға бағаланады.

Пандемияға дейінгі кезеңде Үндістанның шығу туризмі нарығы халықаралық туризм шығыстарында халықаралық рейтингте 11-ші орынға ие болды және 30 млрд. Үндістандағы шығу туризмі нарығы көптеген елдер үшін мүмкіндік болып табылады, өйткені үндістердің көпшілігі қысқа мерзімді және төмен бюджеттік бағыттарды қалайды. ЮНВТО зерттеулеріне сәйкес, Үндістаннан келген туристерді медициналық, сауықтыру, шытырман оқиғалы және тұрақты туризм түрлері қызықтырады. Сонымен қатар, India коммерциялық қызметі үнді саяхатшылары арасында бірегей тәжірибе табу үшін сұраныстың артқанын байқады, тіпті егер олар бұрын осы елге барса да, елді жаңа жолмен ашқысы келеді.

ТМД елдерін қоспағанда, Үндістан Covid-19 пандемиясына дейін келгеннен кейін АҚШ-тан кейінгі Қазақстандағы туризмнің алтыншы ірі нарығы болды. ҚР ҰЭМ Статистика комитетінің деректеріне сәйкес, Үнді туристері Қазақстанда орта есеппен 2,4 тәулік тұрады.

Таяу арада Қазақстанды Үнді нарығында ілгерілету бойынша бірлескен вебинарлар өткізу жоспарланып отыр. Туристік саланың мүдделі өкілдерін келесі сілтеме бойынша тіркелулеріңізді сұраймыз: https://forms.gle/g7FYGxeFfP7Tyq7KA


Достарыңызға айтыңыз: