Kids go free бағдарламасын қалай пайдалануға болады?

Егер Сіз Kids go free бағдарламасы бойынша саяхаттауды жоспарласаңыз, бағдарламаға қатысушы туроператорларға хабарласуыңыз керек. Тізім сілтеме бойынша қол жетімді https://qaztourism.kz/press-center/all/381/, сондай-ақ Instagram парақшасында https://www.instagram.com/kidsgofreekz/

Неліктен қазақстандықтарға отанында демалу қымбат және бұл мәселені қалай шешуге болады?

Туристік қызметтердің бағасына қатысты сын-ескертпелерге қарамастан, негізгі жазғы және қысқы курорттық аймақтардың жүктемесі жоғары. Осылайша, белсенді туристік маусымда ел ішінде демалуға артық сұраныс бар.
Қазақстанда бюджеттік және қымбат демалыс бар. Сонымен қатар, саяхатқа дайындық неғұрлым ерте басталса, соғұрлым бағалар қол жетімді болады. Алакөлдегі демалыс мысалында: ақпан айынан бастап демалыс базалары жазға 20% жеңілдік ұсынады – бір адамға орташа есеппен 9 мың теңгеден толық пансионат, Сәуірде 10% - дан 12 мың теңгеден. Бурабайда маусымнан тыс кезеңде айтарлықтай жеңілдіктер беріледі – 50% дейін.
Осы мәселенің шешімдерінің бірі ретінде туристік кэшбек деп аталатынды енгізу түрінде мемлекеттік қолдау шарасын іске асыру пысықталуда. Шара тетігі маусымнан тыс (күз, көктем) туристік кезеңде демалуға 20% мөлшерінде ең жоғары кэшбэк мөлшерлемесін болжайды.

Неліктен мемлекет әуе билеттеріне баға белгілеу процесін бақыламайды? Өйткені, бұл бүкіл ел бойынша саяхаттау мүмкіндігін тікелей шектейді.

Әуе сапарлары әлеуметтік маңызды қызметтер болып табылмайтынын, бірақ сонымен бірге Мемлекет жазғы кезеңдерде субсидияланатынын есте ұстаған жөн (мысалы, Алакөл бағыты бойынша). Оның үстіне Қазақстан нарықтық экономика жағдайында өмір сүреді.

Туристік орындарда байланыс мәселесі бар. Интернет пен байланыс қашан болады?

Бұл мәселе үнемі бақылауда және біртіндеп шешімін табады. Бұл мәселе ЦДИАӨМ атынан жауапты мемлекеттік органмен пысықталуда. Бүгінгі таңда мобильді байланыс станцияларын орнату үшін танымал туристік орындарда 116 әлеуетті нүкте анықталды, материалдар ұтқыр байланыс операторларымен одан әрі пысықтау үшін ЦДИАӨМ-ге ұсынылды. Жалпы, 2027 жылға қарай бұл жұмысты толығымен аяқтау жоспарлануда.

Неліктен Kazakh Tourism таудағы туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз етпейді?

Тауларда белсенді демалу білікті адамдардың тиісті дайындығы мен сүйемелдеуін талап етеді. Көбінесе бұл жағдай бұзылады. Ең алдымен, таулы жерлерде туристердің қауіпсіздігі мен хабардар болуы үшін ұлттық саябақтарда визит-орталықтар ашылады. Инвесторлар тартылуда.
Бұл ретте туристердің қауіпсіздігін ТЖМ тиісті бөлімшелері қамтамасыз етеді.

Теміржол вагондары, пойыздар қашан жаңартылады?

Бүгінгі таңда парктің тозуы 40% құрайды. Бейінді ведомстволардың мәліметінше, 2023 жылы 250-ге жуық ескі вагон есептен шығарылды, ал толық жаңарту 2029 жылға қарай күтілуде.

Сапасыз ұсынылған туристік қызметтер үшін қайда жүгінуге болады?

Kazakh Tourism Қазақстандағы туристік қызметтер сервисіне шағымдар мен ұсыныстар беру үшін цифрлық платформа әзірледі https://shagym.kz/

Kazakh Tourism-нен гөрі Димаш, GGG Туризм үшін көп нәрсе жасады

Әрине, бұл тұлғалар Қазақстанды кең ауқымға таныстыруда, еліміздің имиджі мен ілгерілеуі үшін олар көптеген жұмыстар атқаруда. Сонымен қатар, Димаш Қазақстанның туризмнің алғашқы елшісі болып табылады. Тіпті "Димаштың ізімен" атты турлар бар. Бірақ ілгерілетуден басқа жүйелі жұмыстарда бар - бұл туризм инфрақұрылымын жақсарту жөніндегі жұмысты үйлестіру, цифрландыру, туризм саласы қызметкерлерінің білім деңгейін арттыру, бизнес пен халықты мемлекеттік қолдау шаралары, халықаралық ұйымдармен жұмыс және т.б.

Неліктен қонақ үйлер, орналастыру орындары сапаға (жұлдыздылыққа) сәйкес келмейді?

1989 жылы ЮНВТО бүкіл әлемдегі қонақүйлерді бағалау туралы декларацияны бізге таныс бес жұлдызды шкала ретінде бекітті. Құжат міндетті емес, ұсынымдық сипатта болды, сондықтан барлық елдерде жұмыс істейтін бірыңғай жүйе әлі жоқ.
Мысалы, АҚШ, Қытай және Израильде тұрақты классификация жоқ, қонақүйлер бірнеше бағалау жүйелерін пайдаланады. Мысалы, Америкада американдық автомобиль қауымдастығының бағалауы беделді.
Қазақстанда да бұл жүйе енгізілмеген. Бірақ қазір бұл бағытта қадамдар жасалуда. Азия Даму Банкімен бірлесіп, қонақүйлер мен басқа да орналастыру орындарының жұлдыздық жүйесін енгізу пысықталуда.

Қазақстандықтар үшін ең өзекті мәселе қоғамдық дәретханалармен жарақтандыру болып табылады ма?

Мәселе өте өзекті, туристік тартымдылық орындарын абаттандырылған санитарлық-гигиеналық тораптармен жабдықтау бойынша ЖАО жұмыстарын жандандыру қажет. Сонымен қатар, жергілікті жерлерде электр қуатын беру, сумен жабдықтау және кәрізбен жабдықтау, сондай-ақ санитарлық тораптарды ұстау проблемалары бар. Өз кезегінде, мемлекеттік қолдаудың жаңа шаралары шеңберінде санитарлық тораптарды күтіп ұстауға ай сайын 83 300 теңге көлемінде субсидия төлеу көзделген.

Қазақстан бойынша саяхаттау мүмкіндігі туралы кең ақпаратты қайдан табуға болады?

Бұл ақпаратты "Kazakhstan.travel" Ұлттық туристік порталдан 8 тілде (қазақ, орыс, ағылшын, неміс, француз, корей, қытай және араб тілдері) оңай табуға болады.  Бұл порталда іс-шаралар күнтізбесі, туристер үшін пайдалы ақпарат, туристік агенттіктердің тізілімдері, гидтер-экскурсоводтар, қолөнершілер ұсынылған. 2022 жылдың қорытындысы бойынша порталға 470 мыңнан астам адам келді.

Қазақстанның халықаралық туризм рейтингтеріндегі ұстанымдары қандай?

Қазақстан, әлемнің басқа елдері сияқты, туризм индустриясын бағалау үшін екі жылда бір рет жарияланатын Дүниежүзілік экономикалық форумның саяхат пен туризмді дамытудың жаһандық индексіне (бұдан әрі – индекс) бағдарланады.
2021 жылы Қазақстан бұл индексте 117 елдің ішінде 66-шы орынға ие болды. Жекелеген субиндекстер бойынша Қазақстан жалпы рейтингте жоғары әлеуетке ие. Мысалы, баға бәсекеге қабілеттілігі бойынша ел 1-ші орынды, Халықаралық келу маусымдылығы бойынша (26-шы орын), мәдени көрікті жерлерге қызығушылық бойынша (37-ші орын), шетелдік туристердің болу ұзақтығы бойынша (52-ші орын) алады.
Жалпы, ДЭФ рейтингі бейінді бес субиндекстен, 17 негізгі көрсеткіштен және әртүрлі Негізгі көрсеткіштер бойынша бөлінген 112 жеке көрсеткіштен тұрады.
Сонымен қатар, Қазақстан жыл сайын туризм бойынша түрлі халықаралық рейтингтерде атап өтіледі.
Мысалы, 2020 жылы Lonely Planet нұсқасы бойынша біздің еліміз "туристерді үздік орналастыру" номинациясы бойынша үздік атанды, сол жылы британдық саяхатшылардың таңдауы бойынша ТОП-5-ке кірді, New York Times Қазақстанды туризм бойынша үздік пиар-науқаны үшін атап өтті.
2021 жылы The Guardian Қазақстанға "the best places to visit" номинациясын табыс етті, Le Figaro "recommended to visit in 2021" номинациясына енгізді, "Imagine Travelstan" ролигі 14th ART&TUR International Tourism Film Festival фестивалінде жеңіске жетті.
2022 жылы The Telegraph Алматы қаласын бюджеттік демалыс үшін топ-дестинация ретінде атап өтті, Қазақстан беделді Conde Nast Traveller-де де атап өтілді.
2023 жылы Қазақстан Үндістанда Travelscapes нұсқасы бойынша Versatile Excellence Travel Awards (VETA) марапаттау бойынша трендтік дестинацияға айналды. Ал Curly Tales ақпан айында Қолжетімді демалыс бойынша Қазақстанды ТОП-10 елге енгізді.

2022 жылғы Туризм статистикасы?

Ресми статистикалық мәліметтерге сәйкес 2022 жылдың қорытындысы бойынша ішкі туристер саны 2021 жылмен салыстырғанда 1,7 млн. адамға артып, 8,6 млн. адамды құрады (2021 ж. – 6,9 млн.). Аталған сан пандемияға дейінгі деңгейден 2 млн.адамға жоғары (2019 ж. – 6,7 млн. адам).
Орналастыру объектілері 182,9 млрд. теңге сомасына қызмет көрсетті. Бұл 2021 жылдың қорытындысы бойынша 70 млрд.теңгеге артық. Қызмет көрсету көлемі де 2019 жылдың қорытындысынан 60 млрд.теңгеге (120,5 млрд теңге) асып түсті.
Орналастыру орындарында қызмет көрсетілген шетелдік туристер санының 2021 жылмен салыстырғанда 3 есеге артуы тіркеліп, 928 мың адамды құрады (2021 ж. – 329,8 мың).
Бұл ретте, Қазақстанда шетелдік туристер үшін орналастыру орындарында (қонақүйлерде, қонақ үйлерде және т.б.) тоқтағандар қабылданады, ал көрші елдер, оның ішінде Өзбекстан шекараның қиылысы бойынша келуші туристердің деректерін жариялайды. Егер 2019 жылы ресми деректер бойынша Өзбекстанға 6,7 млн турист келген болса, сол жылы Қазақстан 8 млн астам келушілерді қабылдады.
Сонымен қатар, Қазақстанға келетін туристердің 35%-ы ТМД елдерінен тыс жерлерден келетіндігін атап өтеміз. 
Орналастыру орындарының саны 284 бірлікке артып, 4 мыңға жуық қонақ үйді құрады. Біржолғы сыйымдылығы 203 мыңнан астам төсек-орынды құрап, 10 мың бірлікке ұлғайды.
Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің деректеріне сәйкес алыс шетелден келген 1 шетелдік туристің орташа шығыны 1,5 мың АҚШ долларды құрайды.