2017 жыл

Kazakh Tourism ұлттық компаниясы құрылған жылы дамытудың тұжырымдамалық бағыттарын қабылдады - бұл «4e» тұжырымдамасы (Есо - экотуризм, Ethno - этнотуризм, Event - оқиғалық туризм және Entertainment – ойын-сауық туризмі) және «Е-Туризм» тұжырымдамасы.

Осы жылы туристік нарықтың барлық қатысушылары арасындағы тиімді өзара іс-қимыл мәселелеріне арналған «Қазақстандық өнім: қалыптастыру және ілгерілету мәселелері» конференциясы шеңберінде диалог алаңы ұйымдастырылды.

Жыл соңында «National Geographic Қазақстан» басылымында арнайы шығарылым әзәрленіп, ол 2000 дана көлемінде шығарылды.

2018 жыл

Осы жылы «Біз қайда ұшамыз?» бейнеролик әлемнің 157 елінде 450 миллион үй иелігін қамтыды, сонымен қатар Болгариядағы «On the East Coast of Europe» XVI халықаралық туристік фильмдер фестивалінде «Туристік дестинация» номинациясы бойынша 90 секундқа дейінгі үздік жарнамалық бейнеклип ретінде танылды.

Осы жылдан бастап Қазақстан халықаралық көрмелерге қатыса бастады, Euronews, CNBC Arabia, CGTN, The Business Year және т.б. арналарында ілгерілетуді жүзеге асырды, «Қазақстан Республикасының Туризм елшілері» (Димаш Құдайбергенов, Талғат Мұсабаев және т. б.) жобасы басталды.

2018 жылы Ұлттық компания бірқатар экспедициялық, іс-шаралар мен іскерлік іс-шаралар ұйымдастырды. Мысалы, еліміздің 20 тау шыңы мен 20 табиғи нысаны бойынша ірі экспедициялар өткізілді. «Koshpendiler Аlemi» этнофестивалі, сондай-ақ «Travel Media Talks» медиа-форумы өткізілді.

Жыл соңында тарихта тұңғыш рет «National Tourism Awards 2018» туризм саласындағы ұлттық премия табыс етілді.

2019 жыл

Қазақстан Дүниежүзілік экономикалық форум-2019 туристік және туризмнің жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексінде 80-ші орында (2017 жылмен салыстырғанда 1 тармаққа көтерілді). Бұған туризмді дамыту мәселелеріне мемлекеттің назарын күшейту ықпал етті. Мысалы, ҚР туристік саласын дамытудың 2019-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы қабылданғаны.

Қазақстанда алғаш рет РАТА Тгаvel Маrt 2019 халықаралық туристік көрмесі өтті.

«Тгаvelstan» және «Қазақстан сені күтуде!» атты 2 бейнеролик CNBC, Eurosport, РБК, Тұран ТВ телеарналарында шығарылды.

Kazakh Tourism «Қазақстанды аша отырып» жобасының серіктесі болды (шетелдік және қазақстандық тревел блогерлерге арналған Форум).

 «Koshpendiler Alemi» этнофестивалі және «National Tourism Awards 2019» ұлттық премясы екінші рет өткізілді.

Жаңа «Туризм елшілері» болып Атахан Тосун, Садриддин Ахмедов және Данелия Тулешова атанды.

Е-Ноtel – модернизациялау цифрлық өнімін құрудың бірінші кезеңі іске асырылды – Кazakhstan.Travel ұлттық туристік портал жаңғыртылды.

2020 жыл

Коронавирус пандемиясына байланысты онлайн платформаларға көп көңіл бөлінді. Сондықтан Kazakh Tourism нарықтардың барлық қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыру үшін ішкі туризм онлайн академиясымен tourismonline.kz сайтын іске қосады.

Локдаунның қиын кезеңінде азаматтар мен туристік салаға қатысушыларды эмоционалды қолдау мақсатында 3 бейнеролик жасалады: «#stay home», «Алматы сені күтеді» және «Imagine».

Сол жылы балалар мен жасөспірімдер туризміне, сауықтыру туризміне, қолөнерге және караванингке байланысты мәселелер бірінші рет елеулі деңгейге көтерілді.

ТВ тікелей эфирінде «Саяхат тайм» телебағдарламалар циклі іске қосылады (жыл қорытындысы бойынша 3.2 млн.астам қаралым қамтылды).

2020 жыл туризмді ілгерілету саласындағы халықаралық тану үшін серпінді жыл болды. Сонымен, «Тravelstan» ролигі РАТА Gold Awards байқауында «Үздік тревел-видео» номинациясы бойынша жеңімпаз атанды, Ресейдегі III туристік фестивалінде бейне және Анимация байқауында «Аумақтарды таныстыру», «Ашық демалыс және ойын-сауық нысандары» номинацияларында «Біз қайда ұшамыз?» атты  бейнеролигі жеңіске жетті. Қазақстан Lonely Planet жаһандық нұсқаулығының нұсқасы бойынша «Қоғамдастық» санатындағы «Үздік қонақ үйлер» номинациясын жеңіп алды.

Ал жылдың ең маңызды оқиғасы ретінде 1 млрд. астам адамды қамтыған имидждік ролик түріндегі Very Nice PR-науқаны болды, турпотенциал туралы ақпарат әлемдік деңгейдегі шетелдік БАҚ-та (New York Times, әуе күштері, Forbes, The Guardian және т. б.) орналастырылды.

2021 жыл

Балалар туризмін дамыту мақсатында Қазақстанның 7 өңірінде 1250 оқушыға арналған «Жанды сабақтар» ұйымдастырылды, сондай-ақ еліміздің 14 өңірінде балалар мен жасөспірімдер туризмі объектілеріне түгендеу жүргізілді.

Сонымен қатар, 3 облыстағы 10 бағыт бойынша 15801 км жол зерттеліп, 2900 нысан туралы ақпарат жиналды. Туризм объектілерінің тізілімдері жасалды және туристік қызметтерді жеткізушілердің (провайдерлердің) дерекқорына жүктелді.

Ілгерілету бойынша жұмыс жалғасты. Google, Yandex, Facebook, Instagram және YouTube желілері арқылы 54,4 млн адамды қамти отырып, Қазақстанның ТОП-10 дестинациясының бейнероликтері бойынша жарнамалық науқан жүргізілді.

5 млн. адамды қамти отырып, «Удиви меня» бағдарламасының «Моя планета» арнасына арнайы шығарылымы, 2 млн. адамды қамти отырып, «Рен ТВ» арнасында «Керемет қызықты әңгімелер» бағдарламасының шығарылымы, Arte TV және Ushuaia TV Француз телеарналарында 50 млн. адамды қамти отырып, «Қайыңды – Тау маржаны» деректі фильмі ұйымдастырылды.

Бұл ретте Қазақстан бірқатар беделді басылымдарда саяхат бағыты ретінде атап өтілді. Мысалы, Қазақстан The Guardian нұсқасы бойынша 2021 жылы француздық LeFigaro басылымының нұсқасы бойынша келуге ұсынылған «21 дестинация» тізімінде «Баруға ең жақсы елдердің» бірі ретінде танылды.

Жыл соңында елорда мен Алматы қонақ үйлерінде «eQonaq» ақпараттық жүйесін тәжірибелік енгізу басталды. Жүйе қабылдаушы тұлғалардан деректерді жинайды және өңдеу арқылы, туристік ағымды талдауды және көші-қонды бақылауды жүзеге асырады. Сондай-ақ, жүйе шетелдік азаматтарды тіркеу рәсімін жеңілдету есебінен қолайлы туристік ахуал жасайды, туристік қызметтер көрсету сапасын және мемлекеттің қорғалу деңгейін арттырады.

2022 жыл.

Қазақстан Дүниежүзілік экономикалық форум туризмінің әлемдік рейтингінде позициясын жақсартты және 117 ел арасында 66-орынға ие болды. Сондай-ақ The Telegraph, Conde Nast Traveller және Aviasales ірі басылымдарында саяхат бағыты ретінде атап өтілді.

2022 жылдың басынан бастап мемлекеттік қолдау шаралары енгізілді, оның ішінде Kids go free бағдарламасының операторы Kazakh Tourism болды. Бір жыл ішінде бағдарламаны 1500 бала пайдаланды. Экономикаға жұмсалған әрбір теңге үшін 5 теңгеден оралды.

EQonaq ақпараттық жүйесін қамту 40 есеге ұлғайтылып, 65 мың орналастыру орнын құрады. Цифрландыру бөлігінде eShagym және eGuide цифрлық модулі құрылды.

Сондай-ақ, 2022 жылы NeoNomad акциясы сияқты бірқатар жобалар іске асырылды. «Сапа белгісі» бағдарламасы басталды. Бағдарлама бойынша 50-ден астам нысан сертификатталған.

5 Үлкен бағыт қалыптастырылды: Алматы 4 маусым, Ұлы Жібек жолы, Маңғыстау, Сарыарқа және Алтай.

Туризм қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша жұмыс шеңберінде оқыту іс-шараларын, тренингтерді, семинарларды ұйымдастыру арқылы, оның ішінде онлайн форматта 7000 адам қамтылды.