Ирина Харитонова: Қазақстанға креативті кластерлер қажет пе?

Бос қабырғалар - бұл жалпы кенеп және біз бәріміз ондағы суретшілерміз.

Бұл адамдар, бұл шығармашылықтың синергиясы, бірегейлігі, ұлттық және мәдени кодымыздың ерекшеліктері және біз өзіміз.

Creative&Innovation Institute креативті индустриялар орталығы Алматы қаласының креативті индустриялар апталығы шеңберінде креативті кластерлер Одағының сарапшыларынан Алматы және Қазақстанның басқа да қалаларының креативті хабтарының кураторларымен және басқарушы командаларымен көшпелі воркшоп және консультациялар өткізді.

Воркшопқа креативті кәсіпкерлік саласынан 30-дан астам адам қатысты.

Қатысушылар барған алғашқы орын ДЕПО болды. Әкімдік өкілі осы орынды дамыту бойынша болашақ жоспарлары туралы баяндап берді.

Келесі орын Salem social media (Салем Сошиал Медиа) эксклюзивті бейне контент фабрикасының кеңсесі болды — әлеуметтік желілерде және өзінің интернет-арналар желісі мен Алматы қаласындағы продакшн-студиясы бар бейне хостингтерде медиа контентті өндіру және тарату жөніндегі қазақстандық компания.

PR директоры Юлия Галенко кеңсе орналасқан ғимаратқа экскурсия жасап, "бос" кеңістік "тұжырымдамасы туралы айтты кеңсенің өзіндік ерекшеліктері бар және мұнда бір үлкен отбасы жұмыс істейтіндей керемет сезім пайда болады. Шығармашылық әр бұрышта өмір сүреді. Кеңсенің ортасында команданың артықшылықтары бар "Құрмет тақтасы" деп айтайық".

Қатысушылар Барибаев, 36 мекен-жайындағы арт-кеңістіктерге барды. Бұрын бұл жерде Өзбекстан елшілігі болған, ал бүгінде алаң бірінен соң бірі шығармашылық жобаларды жүзеге асыруда. Экскурсияны "үйдің" тең құрылтайшылары Нафисат Ермағамбетова мен Дәурен Тюлеев жүргізді.

"We Group "ЖШС-нің құрылтайшысы Нафисат Ермағамбетова арт-кеңістіктерді көрсете отырып: "біз жасаушылардың өздеріне,  Қазақстанда Арт-менеджмент бағытын дамыту үшін өнер, мәдениет нарықтарына бағытталған контент жасағымыз келеді. Біз "36-Үйі" тамақтану және ішу үшін келетін орын ретінде емес, әркім өзіне керегін таба алатын орын ретінде қарастырамыз. "Үйде" идеясын дамыта отырып, олар бұл енді бизнес құру туралы емес, шығармашылықпен байланысты адамдар қауымдастығы туралы екенін түсінді".

Барлығы үшін ең таңқаларлығы- Медеуде салынуы жоспарланған шығармашылық хаб алаңы болды.

Шығармашылық кластерлер одағының сарапшыларымен воркшоп өткізу көшпелі күннің соңғы нүктесі болды. Онда креативті кластерлер Одағының сарапшыларынан кеңестер мен ұсыныстар алынды.. Жол бойында барлық қатысушылар Шымбұлақ тауларының әдемі көріністерін тамашалай алды. Шымбұлақ АК кеңсесінің өзі шығармашылық кеңістікке ұқсайды.

Іс-шараға мәдениет және спорт вице-министрі Ержан Еркінбаев қатысты. Ол спикерлермен пікірталасқа белсенді қатысып, атқарылған жұмыстар мен министрліктің алдында тұрған міндеттер туралы қысқаша ақпарат берді. Кездесуге қатысушылар алдында сөз сөйлеген вице-министр: "бүгінде мемлекеттің креативті дамытуды қолдауға ниеті бар. Өткен жылдың соңында Үкімет креативті индустрияларды дамыту Тұжырымдамасын қабылдады және қазіргі уақытта оны жоспарлы іске асыру жүргізілуде. Креативті индустрияларға қатысты өзгерістер мен толықтырулар Кәсіпкерлік Кодекске және "мәдениет туралы"заңға енгізіледі. Кәсіпкерлік кодексте креативті индустриялар Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың негізгі бағыттарына енгізілген".

Воркшопта өнер көрсетті:

Ирина Харитонова-Орталық Азиядағы мәдени-креативті индустриялардың сарапшы-зерттеушісі, аталған іс-шараның мордераторы.

- Майя Свистухина, "дизайн аумағы" шығармашылық зертханасының бас директоры, креативті кластерлер Одағының Басқарма мүшесі

- Ася Филиппова, "Фабрика" шығармашылық индустриялар орталығының бас директоры, креативті кластерлер одағының төрағасы

Қатысушылар арасында Levelstudio жобалық кеңсесінің өкілдері, олар "Медеу" базалық станциясындағы 1100 м2 шығармашылық кеңістіктің дизайн - тұжырымдамасын әзірлеушілер, "Шымбұлақ" МК өкілдері, "санаторий емес" креативті хабының тең құрылтайшылары, урбанистер және Алматы қаласының креативті секторының өкілдері болды.

Қорытындылай келе, осы воркшоп пен митаптың ұйымдастырушы-модераторы Ирина Харитонова: "біз : шығармашылық кластер дегеніміз не екенін егжей-тегжейлі талдадық . Мұндай жобаларды құру кезінде не нәрсеге назар аудару керек. Медео станциясындағы болашақ жобаның тұжырымдамасын, әлемдік тәжірибені талқылап, осы аумақты толтыру бойынша пікірталас өткіздік. Әрине, бұл Алматының креативті индустриялары апталығының ең маңызды және ең үздік оқиғаларының бірі болды. Жақын арада біз еліміздің креативті экономикасын дамытуда мүлдем басқа деңгейге шығатынымызға сенімдімін".

Іс-шараның барлық қатысушылары осы іс-шараны ұйымдастырушыларға алғыстарын білдіріп, осы кездесуден көптеген маңызды және
іргелі ой түйгендіктері туралы айтты.
Достарыңызға айтыңыз: